Zapraszamy na stronę

Premium Language Solutions

Szkolenia i kursy językowe

pls

Szkolenia » Etykieta biznesu - Savoir - vivre w relacjach biznesowych

Opis


Nienaganny sposób bycia oraz właściwe zachowanie stanowią w dzisiejszym świecie wartości niezwykle pożądane. Podstawą sukcesu w biznesie jest zaufanie, które łączy się z zasadami i etycznym zachowaniem. Etyka i zasady stanowią rdzeń uczciwości, wiarygodności oraz potencjału biznesowego inwestorów. Te zasady przez wieki kształtowała dyplomacja, a dzisiaj powinni korzystać z nich przedsiębiorcy.


Savoir – vivre wszedł na stałe do kanonu właściwych zachowań biznesowych.

 

„Dyplomacja w biznesie” to niepowtarzalny przykład szkolenia, łączącego wiedzę teoretyczną z praktycznymi wskazówkami, zaleceniami i warsztatami. Zapoznamy naszych Uczestników z zasadami zachowań w międzynarodowym świecie biznesu. Poradom towarzyszy duża dawka humoru, ćwiczeń, warsztatów, symulacji, case studies, oraz sesje pracy z kamerą. Wszystko to ma na celu utrwalenie właściwych postaw i zachowań.


Korzyści

 

„Dyplomacja w biznesie” pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych. Kurs uczy zasad dobierania właściwego stroju na odpowiednią okazję, postępowania w trakcie powitania, zachowania się w trakcie oficjalnych przyjęć, oraz solidnych umiejętności negocjacyjnych

 

Przedsiębiorcom i managerom zależy na robieniu dobrego wrażenia. Mają świadomość, że wiele od tego zależy. W biznesie liczą się bowiem nie tylko pieniądze, ale i wzajemne zaufanie, wiążące się z tym poczucie bezpieczeństwa oraz wiarygodność,. Właśnie wtedy z pomocą przychodzą zasady etykiety biznesowej. Dzięki ich znajomości możemy skupić się robieniu interesów, negocjowaniu dobrych warunków, a nie na dręczącym pytaniu „Jak powinienem się zachować w tej sytuacji?”.

 

Pragniemy aby to kłopotliwe pytanie nigdy już nie zaprzątało głowy uczestnikom naszych szkoleń.


Metody pracy

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, jest bogato ilustrowane przykładami. Uczestnicy w trakcie ćwiczeń sami wypracowują rozwiązania,  wykorzystując przy tym wiadomości zdobyte w danym bloku tematycznym. Uczestnikom i powadzącym niestannie towarzyszy swobodna dyskusja i wymiana.

 

Każdy blok rozpoczyna się krótkim wstępem, po którym realizowany jest szereg ćwiczenie aktywizujących i utrwalających zdobyte informacje. W zależności od omawianego zagadnienia, ćwiczenia prowadzone są indywidualnie, w parach, bądź w mniejszych lub większych grupach.

 

Często wykorzystywane są liczne quizy, odgrywane scenki. Uczestnicy analizują studia przypadków i uczestniczą w symulacjach. W trakcie szkolenia wykorzystywana jest również kamera. Umożliwia ona utrwalanie właściwych postaw i zachowań. Szkolenie uzupełniają: atrakcyjna prezentacja multimedialna oraz filmy video,

W trakcie całego szkolenia trenerzy przekazują jego Uczestnikom informacje zwrotne (feedback). Pozwala to na wzmocnienie silnych stron każdej z osób uczestniczących i korektę postaw niepożądanych.

 

PROGRAM SZKOLENIA „Dyplomacja w biznesie”

I. Etykieta towarzyska:
a. reguły obyczajowe, nory prawne i moralne
b. biznes a życie towarzyskie;

II. Między nami biznesmenami, czyli kilka słów o komunikacji:
a. zasady nawiązywania kontaktów,
b. przedstaw się, a powiem Ci kim jesteś – zasady powitania,
c. prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy, tytułowanie,
d. całowanie dłoni – błędy i wypaczenia,
e. wizytówka, czyli z wizytą u Klienta, szefa, partnera biznesowego,
f. per Pan czy per Ty?,
g. praktyczny poradnik na temat pierwszego wrażenia,
h. jak być lubianym?,
i. komunikacja gestów i mimiki, gdzie oczy mówią,
j. język hipnotyczny,
k. meta komunikaty,
l. Język odnoszący się do zmysłów;

III. Kto pierwszy i dlaczego – zasady precedencji:
a. starszeństwo, hierarchia i pozycja w biznesie i polityce,
b. precedencja w biurze, na przyjęciu i w podróży,
c. kobiety, szefowie, klienci, goście,
d. jak sobie radzić w trudnych sytuacjach;
1. Narzędzia Personal Branding, czyli nowy trend w biznesie w budowaniu wizerunku menedżera i przedsiębiorcy:
a. dekalog tworzenia wizerunku
b. rodzaje ubiorów i ich kolorystyka,
c. rano, wieczór, we dnie, w nocy,
d. najczęstsze uchybienia;
e. wizerunek w portalach społecznościowych,
f. networking – kolekcjonuj & pielęgnuj wizytówki
2. Wizerunek bizneswoman:
a. garderoba kobiety biznesu,
b. jak stworzyć wizerunek zgodny z typem urody i osobowością,
c. dobre rady stylistki;
3. Wizerunek biznesmena:
a. garderoba biznesmena,
b. wizerunek zgodny z typem urody i osobowością,
c. dobre rady stylistki;



IV. Przyjęcia i spotkania:
a. zaproszenia,
b. przyjęcia na stojąco,
c. faux pas, czyli jak uniknąć niezręcznej sytuacji,
d. przyjęcia przy stole – nakrycie, menu,
e. potrawy i alkohole - jak jeść i jak serwować;
f. rozmawiając z ważną personą;

V. Restauracja – przyjemność jedzenia czy stres:
a. zaproszenia,
b. zamówienia,
c. rachunki,
d. trunki;

VI. Przemówienia i toasty:
a. jak przemawiać – co warto wiedzieć przed wystąpieniem,
b. toasty – kiedy, na czyją cześć i czym je wznosić,
c. odwzajemnianie toastów;

VII. Komunikacja elektroniczna w biznesie:
a. potęga jasnego komunikatu,
b. poprawność językowa ,
c. na odległość – zasady bon-tonu podczas rozmów telefonicznych & korespondencji internetowej: e-maile, komunikatory i fora dyskusyjne w pracy biura,
d. sparing,
e. zasady kindersztuby w komunikowaniu się & tworzeniu wizerunku w korespondencji z kontrahentami & potencjalnymi klientami,

VIII. Perswazja i manipulacja
a. power words,
b. narzędzia perswazji – wzorce przekonywania,
c. dwutorowość w procesach perswazyjnych,
d. rolę dysonansu kognitywnego w perswazji,
e. złośliwa dyskredytacja – manipuluj wizerunkiem przeciwnika;



Czas trwania:16 godzin, 2 dni

Cena:

Szkolenie zamknięte do uzgodnienia

Szkolenie otwarte: 1390 zł

Przy zamówieniu na 2 osoby 4 %

Przy zamówieniu na 3 osoby 6 %


Powyższe informacje mają charakter ogólny. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej, prezentacji oraz wyceny szkolenia prosimy o kontakt.

 

Zobacz terminy szkoleń otwarych


Pobierz formularz zgłoszeniowy

Alternative content