Zapraszamy na stronę

Premium Language Solutions

Szkolenia i kursy językowe

pls

Szkolenia » Komunikacja wewnętrzna w jednostce administracji publicznej

Komunikacja wewnętrzna w jednostce administracji publicznej - Jak poprawić przepływ informacji pomiędzy pracownikami?

Jest to szkolenie skierowane do szefów urzędów oraz nowych jak i już zatrudnionych urzędników, którzy odpowiadają za komunikację wewnętrzną instytucji jak również budowę jej wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego. Nowoczesne rozwiązania pozwolą efektywnie budować wizerunek instytucji.

Program:

1.    Nowoczesny urząd – podobne  zadania, inny nowy poziom oczekiwań.

-urząd i jego pracownicy we współczesnych realiach społecznych,
-obywatel jako klient
-wizerunek urzędu, wizerunek urzędnika
-komunikacja wewnętrzna jako regulator funkcjonowania wszystkich płaszczyzn instytucji publicznej.

2.    Komunikacja wewnętrzna.

-czym jest komunikacja wewnętrzna,
-cele i zamierzone skutki komunikacji wewnętrznej,
-warunki niezbędne do funkcjonowania skutecznej komunikacji wewnętrznej w organizacji,
-role poszczególnych szczebli personelu w procesie komunikacji wewnętrznej,
-dobór poszczególnych technik komunikacji wewnętrznej,
-narzędzia służące rozwojowi komunikacji wewnętrznej,
-bariery w komunikacji wewnętrznej,
-najczęściej popełniane błędy

3.    Tworzenie programu komunikacji wewnętrznej.

-tworzenie programu wewnętrznego public relations ,
-metody doboru technik public relations,
-audyt -  analiza sytuacji wyjściowej,
-zastosowanie analizy SWOT,
-określenie celów działań i strategii  PR,
-określenie grup docelowych,
-dobór metod ewaluacji.

 

Czas trwania:16 godzin, czyli 2 dni

Cena:

Szkolenie zamknięte do uzgodnienia

Szkolenie otwarte: 1290 zł

Przy zamówieniu na 2 osoby 4 %

Przy zamówieniu na 3 osoby 6 %


Powyższe informacje mają charakter ogólny. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej, prezentacji oraz wyceny szkolenia prosimy o kontakt.


Zobacz terminy szkoleń otwarych


Pobierz formularz zgłoszeniowy

Alternative content